Author Topic: Forslag  (Read 3253 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kimmas

  • Been Here a Little Bit
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Forslag
« on: January 08, 2016, 12:09:33 AM »
Hej Martin.

For og fremmest.. HVOR ER DET MEGA FEDT AT MAN KAN PROGRAMMERE BILEN UNDER LØBET I DET NYE RCS64!!!!!!!!!!
Jeg har et lille forslag vedr. damage-funktionen.
Jeg skal være helt ærlig og indrømme at jeg ikke har tjekket det 100 %.
Men som det indtil videre har været, så stoppes løbet i damage funktionen såfremt med laver et track-call.
Men hvad med om man lavede muligheden for yellowflag mode, hvor den kører der er røget af laver et track-call, f.eks. på bremseknappen og så nedsættes hastigheden bare til pit-speed - Det ville være mega fedt på en stor bane, fordi man ved de langsomme hastigheder har overblikket.

Vh. Kim

Kimmas

  • Been Here a Little Bit
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Forslag
« Reply #1 on: January 08, 2016, 12:12:34 AM »
selvfølgelig hvor man stadig får et damage-point, når man sætter alle andre kørere til at køre langsomt.

martin

  • Administrator
  • Here a Real Lot!
  • *****
  • Posts: 275
  • RCS64 Programmer
    • View Profile
Re: Forslag
« Reply #2 on: January 08, 2016, 07:22:13 AM »
Hej Kim
Det har været oppe at diskutere før, trackcall functionen erjo beregnet til at der skal være en pause i løbet, typisk når der falder en bil af eller der opstår en kortslutning mede videre. Der findes simpelthen for mange forskellige situationer til at det er muligt at lave..

Martin

Kimmas

  • Been Here a Little Bit
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Forslag
« Reply #3 on: January 15, 2016, 07:44:21 PM »
Okay.. Tak for responsen..

Min ide var bare at hvis man nu fulgte realismen som RCS64 jo stræber efter(et eller andet sted). Så er det ærgeligt at et 3 timers løb tager det dobbelte fordi trackcall stopper tiden(nybegyndere specielt). Men kunne man måske ikke lave en anden funktion f.eks. der gjorde det. Jeg er ret hooket på det gule flag der.. Jeg er helt tosset med at gøre det realistisk.

Vi kører jo nu med at man selv skal tage damage-pointet hvis man kører en anden kører af - for at tvinge folk ud i overhalinger. Super fedt - men nogen gange går det selvfølgelig galt.

Mon ikke der alligevel dukker noget lignende op på et tidspunkt. Nu har i jo faktisk stort set fikset de ting jeg nævnte sidste gang, så man kunne jo håbe at der kom forbi jeres overvejelser igen alligevel.

God dag :)